bellsiii tipsar!

har jag någon bloggläsare som snålar med att käka grönsaker eller som har vitaminbrist eller som bara vill bli snyggare snabbare? nå, då ska jag tipsa er om ett par särskilda vitamintabletter som jag tar dagligen just för att grönsaker är någonting jag helst iggar till maten och jag verkligen hatar äckelfisk och är vädligt kinkyy av de mest behövda ätbara vi människor lär få i oss för att vår kropp ska va stabil och må bra och fungera som den ska. har väldigtstor vitaminbrist och en till sak tabletterna hjälper för är om man har stark reaktion vid mensen som jag också har och så gör dom ääven så att naglarna och håret växer snabbare. hur bra är inte det liksom. de finns på apoteket och kostar runt hundra lappen, det befinner sig hundra stycken i. heltklart värd priset! man ska ta två gånger dagligen, jag sväljer en till frullen på morgonen och sedan en senare under dagen till middagen. har tagit dessa nu i drygt tre månader och sedan dess har jag faktiskt känt mig piggare än innan och mitt hår växer som bara den,äärligt! att ett par tabletter kan lyckas me detta hihi japp tydligen, kalas alltså. så ett skarpt-tips till er är denhär förpackingen med vitamintabletter!!

fbf50b08-5b70-4a59-87e0-bd9f55c6f4c6big


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0