FILMTIPS - Linas kvällsbok

filmen jag såg igår kväll va - Linas kvällsbok
en väldigt gammal film sedan några år tillbaka
så jag förmodar att de flesta redan sett den?
men ni som missat denna härliga film..
måste jag verkligen rekommendera den till er!
det är en typisk ungdomsfilm, vilket jag älskar.
dessutom är den svensk också, grym för att va svensk.
denna får lätt 5/5 stjärnor av mig.
faktiskt en av dom bästa filmerna jag någonsin sett, riktigt bra!

ta er en titt på trailern här nedan så kommer ni nog bli sugen på att se den.
om ni blir det kan ni ladda hem den HÄR!
denna filmen tipsar jag skarpt!

Kommentarer
Postat av: M A J A

Jäääättefin blogg verkligen!

2011-12-04 @ 13:11:29
URL: http://happinessandlove.blogg.se/
Postat av: M A J A

- Åhhh tack!!! :D btw jag har sett linas kvällsbok och den är faktiskt riktigt bra haha :D

2011-12-04 @ 13:49:35
URL: http://happinessandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0