bellsi tipsar!

bäst

 

tänkte tipsa er om denna sjukt härliga lypsylen. har testat en jävla massa olika lypsyler och denna är heltklart min lugna favorit! den friskar torra läppar, mjuknar till dom och gör dom alldeles lena och fräscha. man kan även använda denna produkt på andra ställen i fejjset. t.ex när man är förkyld och jätte täppt i näsan, då kan man ta lite sånhär precis under näsan så kommer ni känna av att det är lättare att andas! ja, så dethär lypsylet rekommenerar jag starkt och skarpt! ett plus i kanten är att det är himla billigt också, jag köpte det för endast 16kronor på apoteket. yesbox, så denna hittar ni på apoteket! tycker ni borde köpa er en sånhär i dirrmodet. hehe, själv så befinner sig goingen i min ficka eller väska allthetime! långt ifrån mig får den knappast va,behöver dens närhet så jag kan använda den i behövliga lägen. ;) det va mitt första tips till er! flera tips kommer senare. stay tuned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0