tankar

ligger i sängen & försöker sova men det går inte ett dugg bra eftersom tankarna är i full fart. är så less på att ha en överarbetad hjärna helatin & att jag tänker så mycket som jag gör. på massa negativ onödig skit. önska allt dehära negativa kunde ersättas till nåt positivt istället men det är inget jag kan styra över. jag är väldigt deprimerad av mig, det är jag verkligen.. allt beror på min satans sjukdom, min ocdsjukdom. tvångstankarna plågar mig & ger mig extrem ångest. svårt att sätta allt i ord.. i bloggen kanske de verkar som om allt är bra när jag skriver om min vardag osv men det äre verkligen inte. det är bara jag som är bra på att låtsas som att allt är bra men jag mår fruktansvärt dåligt psykiskt. fyfan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0