SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

har du piercing i tungan? har du på några andra ställen också? 
- ja det har jag. har i tungan & öronen.
 
vad har du för bh-storlek? och vart köper du dina bhar ifrån?
- 75B/C. det är olika men mest på h&m & newyorker.
 
vart handlar du kläder mest? vilket är ditt favoritplagg?
- ginatricot, h&m, bikbok, hollister osv. mitt favoritplagg är jeans.
 
vill du ha black?
- vadå black(?)
 
Oskuld? om inte, gjorde det ont att bli av med den?
- nej jag är inte oskuld. & nej det gjorde inte speciellt ont tycker jag.
 
vilka är dina bästavänner?
- har inga "bästavänner" men flera bra.
 
vilka bloggar läser du?
- mina kompisars &
www.rebeccaeden.se
www.blogg.veckorevyn.com/sarahtjulander
www.nattstad.se/sannahs
www.nattstad.se/bblondies
www.nattstad.se/hannastangberg
www.sarahcarlsten.se
& kikar även in på några andra ibland.
 
Hur gammal är du?
- 17år, född 1995.
 
kan du inte visa brösten?
- haha vilken jävla fråga. nej jag tänker inte blotta mina bröst.
nöjj dig med bilderna där dom syns lite. 
 
Varför så snygg? :$
- har väl antagligen snygga föräldrar hehe. nejmen jag fixar mig snygg !
 
är du tight?
- ja det tycker jag väl.
 
vad har du för sjukdom?
- en psykisksjukdom i olika delar men mest tvångstankar.
 
vad är de värsta med den?
- de värsta är alla satans tvångstankar, psykoser & mina overklighetskänslor.
 
vad har du för några syndrom?
- har hur många syndrom som helst som påverkar mig tufft.. orkar inte ta upp alla.
men alla depression syndrom istortsett, OCD/tvångstankar,psykoser,overklighetskänslor osvosv.
en jävla massa skit!
 
vad är det bästa med dig själv?
- att jag är otroligt stark psykiskt, väldigt social & omtänksam.
 
vad är det bästa du vet?
- att sova heltklart & slippa alla mina jobbiga tankar.
 
vad är det sämsta med dig själv?
- jag kan vara ganska bitchig av mig & min sjukdom.
 
vad är det sämsta du vet?
- sjukdomar.
 
Vad är du mest nöjd med på dig själv? 
- min hy, mina bröst, min rumpa & mina ögon. 
 
vad är det som får dig att behålla din styrka och fortsätta att kämpa så som du gör? Kram!
- jag finner heltenkelt hopp & tror på att jag kommer kunna bli frisk & må bättre i framtiden. kramis!
 
Hur sminkar du dig?
- jag använder puder, ögonbrynspenna, kajal & mascara. 
 
vad lyssnar du på för musik?
allt möjligt förutom rock. typ allt som spelas på rixfm & svenskrap.
 
bästa låtarna just nu?
- hall of fame, die young, kiss you, little things osv.
 
har du några syskon? vad heter dom?
- jajjemen, två storesystrar. dom heter jennifer & michaela.
 
röker du?
- det händer.
 
dricker du?
- får inte dricka eftersom jag tar mediciner mot min sjukdom & de kan påverkas
så jag brukar hålla mig nykter då jag festar men det händer väl att jag dricker ibland ändå.
 
hur lång är du?
- 163cm.
 
hur mkt väger du?
- nånting med 50kg
 
Tycker du själv att du ser bra ut?
- då jag fixat mig ja.
 
vilken skola går du på?
- lugnetskolan.
 
Favoritställning när du har sex?
- rida & doggy haha!
 
har du haft sex på en offenttlig plats?
- ja det har jag.
 
Fluffig kudde?
- har en sådan.
 
Säg de 5 bästa sakerna med dig själv!
- min styrka psykiskt, jag är mycket social, omtänksam, pålittlig & har grym humor.
 
när hade du senast sex?
- på nyårsafton.
 
skulle du kunna ha lesbiskt sex?
- eftersom jag är bi så ja.

Kommentarer
Postat av: Jalila Trabelsi

Hej!
ta chansen att bli länkad i min blogg! på veckans blogg bara kommentera " jag är med"

2013-01-05 @ 14:06:12
URL: http://www.nattstad.se/kajke
Postat av: En ny läsare

Var det för du hade sex på nyårsfesten som det var det bästa? :P

2013-01-06 @ 10:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0