min psykiska sjukdom

det är många som undrar vilken sjukdom (psykiskt) jag har. då säger jag det en gång för alla, jag har en OCDsjukdom som den då kallas vilket betyder att jag har en massa jävla tvångstankar som påverkar mitt liv jätte mycket. jag vet att typ alla människor har nån slags tvångstanke men jag har då överdrivet mycket & lider verkligen av det. så fort jag gör nånting, vad fan jag än gör så ploppar en satans tvångstanke upp. om ni vet vad det är för tanke? det är så fruktansvärt jävla extremt jobbigt. & pga att jag har så många tvångstankar så lider jag av ångest & depression också. jag ljuger om jag säger att jag mår bra för det gör jag verkligen inte pga detta.. detta plågar hela mig som fan. men jag kämpar trotts det & försöker lära mig att hantera tvånget med hjälp av min psykolog & mediciner. jag är jävligt stark psykiskt som ens står ut med allt detta.. men ah då vet ni. har ni några frågor angående detta så ere bara att ställa dom så svarar jag! bamsekram


Kommentarer
Postat av: malin

vad jobbigt du måste ha det:( men du e stark! <3

2013-01-03 @ 14:23:48
Postat av: Anonym

stackare :/ hoppas du blir frisk snart <3

2013-01-03 @ 14:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0