I'M BACK

tänkte börja blogga lite smått igen, så nu är jag tillbaks! :D kommer blogga lite dåodå då jag får lusten till det, ibland mer o ibland mindre. nice huh? hoppas ni börjar besöka min blogg som vanligt igen.
 
så vad har hänt den senaste tiden då jag inte bloggat då? har mest chillat med livet. har varit inlagd på sjukhuset åter igen i några veckor pga min sjukdom ni vet? har ju en ocdsjukdom som behandlas förfullt. sedan så har jag umgåtts med fint folk, firat jul med släkten, ätit god mat, firat nyårsafton osvosv. åååh min nyårsafton va helt jävla awesome!! kunde inte haft de bättre. det började med att jag umgåddes & åt middag med min släkt sedan far jag vidare till en fest i stockholm & hade det hur roligt som helst. en otroligt lyckad nyårsafton, verkligen!! man mår som man förtjänar idag hehe. annars har det väl inte hänt speciellt mycket. bara njuter av livet trotts att jag inte har det så enkelt pga min sjukdom men jag är stark & kämpar på trotts de. i nästa inlägg kommer mina nyårslöften så stay tuned! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla fin!

2013-01-01 @ 18:10:25
Postat av: Emmasofiearonsson

Självklart kan vi göra ett länkbyte goding! Onsdag kl 13.00? :D

2013-01-01 @ 18:17:22
URL: http://nattstad.se/emmasofiearonsson
Postat av: Carro & Fanny

Sv: Detsamma :)
Allt bra me dig? :)

2013-01-01 @ 19:45:41
URL: http://carrofanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0