ÅÅH HAR FÅTT PAKET!! :D

 
näääämen titta vad jag fick på posten idag! 
ett paket sponsrat från www.uffessakerochting.se
tack så jätte mycket uffe!! :D
detta gjorde sjuka mig verkligen as glad!
ibland är de extra nice att vara bloggare asså! ;) 
 
dethära nödvändiga fick jag i paketet:
♥ ett rosa glittrigt iphoneskal. läckert ellerhur? ;)
♥ rosa hörlurar 
♥ en rosa laddare till min iphone
åååh allt i rosa, jag som är så galen i rosa, LOVE IT! 
 
tycker alla ska checka in hans shop, finns massa goa grejor där!!
" allt onödigt som man behöver "
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Isabell

Det där förtjänar du! du är bästa bloggerskan :D <3

2012-10-10 @ 18:25:33
Postat av: ▲ S A N N A

Sv: tack, detsamma :)

2012-10-10 @ 18:39:45
URL: http://almasannaperssons.blogg.se
Postat av: Linda

jaså va trevligt bor du i enköping^^

2012-11-29 @ 14:24:43
URL: http://www.nattstad.se/LindaTheOne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0