...

det finns så många nätter då jag somnat med tårar rinnades för min kind, så många panikattacker, så många ångestattacker. så många gånger jag tänkt att livet på andra sidan verkar bättre. det är inte värt att leva så, det är inte bra. så många gånger jag inte kunnat gå upp ur sängen, eller tvingats lämna skolan för att sitta i timmar och bara tänka. så många cigg som gått åt när jag mått dåligt och allt för många ärr på armarna som nu bleknat iväg. 

jag vill inte leva så längre, jag vill inte leva under kontrollen av depressionen längre. jag vill vinna över den, vill vara stark. men jag kan inte kalla mig stark nu, jag är svag. men jag ska klara det, med hjälp av psykolog och specialhjälp vet jag att även jag kommer finna lycka, och lycka är något som ALLA förtjänar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså bella, jag vet inte vart jag ska börja.. du har det så tufft, det vet vi alla, det har du haft länge nu, du har legat inne flera gånger och du har din jobbiga depression och tvångs sjukdom och vad det nu är.. Du har det riktigt jobbigt, du kämpar o sliter dig genom dagarna med ångest, tvång och depression. Det är så otroligt synd om dig gumman .. men en sak ska du veta och det är att allting kommer att bli bättre, så fortsätt att kämpa o vara stark för en dag är sjukdomen borta och då kommer du vara lyckligare än någonsin och leva lycklig . Jag vet att du klarar av att vara stark, så ta fram styrkan och ha hopp så ska du se att allting löser sig till slut . du är en förebild för många och jag vet att många ser upp till dig (även jag)! en stor kram till dig <3

2012-10-10 @ 22:25:39
Postat av: Amanda

klart att du är stark bella, som står ut med detta!
hoppas du får bra hjälp på hemmet och att du blir frisk snart <3
diggar dig verkligen!

2012-10-10 @ 22:38:04
Postat av: Anonym

känner igen mig i det du skriver, mår själv inte så bra och är också i en depression.. :/ men det är bara kämpa på! läser din deppblogg och det gör så ont att läsa om hur jävla tufft du har det men endå lättsamt att veta att man inte är ensam om det. vi får vara starka och kämpa på och vänta in det goda och hoppas på att vi blir friska en vacker dag. kram på dig

2012-10-10 @ 22:40:22
Postat av: Isabelle

Jag älskar dig min vän <33 glöm aldrig det

hoppas över hela mitt hjärta att du mår bra snart!
kommer alltid finnas här för dig och stötta dig, du förtjänar så mycket bättre än det här. kärlek till dig

2012-10-10 @ 22:44:01
Postat av: m

finns <3
be strong!

2012-10-10 @ 22:44:40
Postat av: fanny

äälskar när du skriver ut dina tankar och känslor <3 fortsätt med det! du inspirerar så många <3

2012-10-10 @ 22:45:22
Postat av: Anonym

BE STRONG! <3

2012-10-10 @ 22:48:06
Postat av: idaa

åh du förtjänar inte detta :(

bästa bloggen har du !
love you <3

2012-10-10 @ 22:55:44
Postat av: Anonym

finns det inget som gör dig lycklig? :(

2012-10-10 @ 22:57:09
Postat av: amanda

kram <3

2012-10-11 @ 09:49:24
Postat av: Sandra

Gumman.. kämpa på, det kommer löna sig, det lovar jag dig. Du är stark att klara dig igenom detta. Du har så många underbara vänner som stöttar dig och jag kommer alltid att finnas vid din sida i alla lägen. Tillsammans kommer vi klara allt hjärtat. Jag älskar dig blodsyster! Stor styrkekram <3

2012-10-11 @ 18:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0