WHAT GOES UP, MUST COME DOWN.

gaaammal bild från the blondietimes, hehe.. saknar håret en massa :( vill bli sådär platina blond igen men jag mååste fan chilla med hårfärgandet hitodit, har skett alldeles för mycket på sistonde från blond till brun, fram och tillbaka så får heltenkelt nöjja mig med att vara brunett åtminstånde ett tag till så mitt slitnahår får vila lite. well, på tal om annat nu, jag har kollat på två filmer nu på kvällskvisten, först avatar somsagt, hur gryyym va inte den då, faktiskt en av de bästa filmerna jag sett på bralänge måste jag säga!! super spännande film yao. därefter kollade jag på hiphiphora,en typiskt svensk ungdomsfilm som jag sett tusen gånger förr, bra den med! nu ska jag förbereda mig till sängen, borsta tänderna, smörja in kroppen med min supergoa bodylotion osv. godnatt!

Kommentarer
Postat av: frida maria

Länkbyte? :)

2012-01-06 @ 23:53:02
URL: http://mariaberg.blogg.se/
Postat av: Claudia

Vad ska du göra idag då?:)

2012-01-07 @ 00:44:53
URL: http://nattstad.se/MajmooN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0