vafan ska man fylla i dethära fältet då, pallaa

åh, vad jag saknar thailand, där är det som allra underbarast, aaallt.. dreamplacet, I want to come back.
nu har jag inget annat för mig så jag nöter supermario och har gjort hela kvällen hehe, så jävla underhållande och det är fan rooooligt! :D ska väl lägga av med det snart, ska ta mig genom alla banor först och rädda prinsessan sedan ska jag väl sätta på en film att somna till. är riktigt trött så sängen skriker på mig! imorgon blir det upp tidigt för att träna, det har jag bestämt, så luren ringer redan åtta, wooopsi! nu är jag äntligen igång med powerwalkingen och boxningen så nu kör jag ba påååå, yey! har min boxningssäck här hemma som jag slår på. grymt smidigt, älskar boxning, får slå ut all min inerliga smärta på de viset så det känns härligt. men nu avrundar jag detta inlägget med att säga godnatt, sleep tight bitches. så hörs vi imorgon igen med bla. ett tips inlägg ;)
btw, GILLA GÄRNA MIN FACEBOOKSIDA FÖR BLOGGEN, HÄÄÄÄÄR SÅ ÄR NI GULLIGA!

Kommentarer
Postat av: FELICIA ANDERSSON

Tack detsmma du! :)

2012-01-09 @ 21:19:28
URL: http://feliciaabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0