svar på kommentar!

svar; åh, tack så hemskt mycket till att börja med! folk brukar säga att jag gör det rätt ofta faktiskt hehe.. ehm, det händer väldigt ofta att jag skriver av mig mer "djupare" om exakt vad som yrar i mig men det delar jag inte med mig i denna bloggen inför flera hundra besökare, för jag tycker att skriva sig för mycket om mitt mående känns lite fel så jag har en annan blogg där jag endast skriver av mig som är lite "privat" av sig och som enbart min psykolog och mina närmsta vänner läser + folk som mår lika som mig så maila mig till: [email protected] så kan jag ge ut namnet på den bloggen till dig där, i den bloggen kan du läsa om exakt alla mina syndrom och om hur precis jag mår, har skrivit av mig tydligt en himla massa där så bara maila mig och be om bloggnamnet så kan du läsa om allt där. kramisar, hoppas du också mår bättre snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0