Rebecca och Fiona - feeeest på G!

En av killarna som tar hand om en fest kontaktade mig
och frågade om jag kunde göra lite reklam för den festen!
Och självklart kan jag göra det, så sjukt värt!!



Rebecca och Fiona är två tjejer som har tagit Sverige med storm under 2010/ 2011.
Dom har gjort Spelningar i Asien, Europa, Usa,
följt Robyn som förband på hela hennes Europa - Turné
och spelat för Kungen på polarprisets utdelning.
Dom ska nämligen spela på en superstor fest i Helsingborg
i en snygg och stor festlokal som heter The Tivoli.
Det är en fest man bara inte vill missa asså!!
Jag kommer troligtvis vara där, ni då? ;)

Vart? Festen äger rum i lokalen The tivoli i Helsingborg.
När? 25 februari Klockan 21:00
Hur mycket kostar det? Via hemsidan: 180kr På plats: 220 kr
Åldersgräns? 13+ och 18+ (18+ en trappa upp i lokalen med bar)

Vid mer info och beställning av biljetter finner ni här :www.facebook.com/events/358442434171587/


här har ni smakprov på en av deras låtar,  dom är så galet grymma!! :

Kommentarer
Postat av: MALIN - fick en blodpropp

hej fina, allt bra? :)

2012-01-11 @ 17:41:26
URL: http://mavalina.blogg.se/
Postat av: emma nilsson (:

synd att jag bor i östergötland, annars hade jag garanterat gått på det där! :(

2012-01-11 @ 17:59:31
URL: http://eeemmaan.blogg.se/
Postat av: MariaP

för liten:(

2012-01-12 @ 17:49:27
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0