I'm so tired of it all

degar in my lovely bed rightnow och håller på att ladda ner ett par filmer som jag kan unna mig med att kolla på the hole day today. börjar bli riktigt sådär jätte sjuk fysiskt igen, har börjat hosta en massa och halsen gör himla ont.. sällan jag ska lida så extremt, låt mig tänka.. ehm nej!! verkligen inte. ska alltid lyckats vara sjuk på något vis. orkar inte med mig själv, har lust att lägga mig i koma eller något.. inte kan jag sova heller, hela kroppen är sjukttrött medan mitt psyke arbetar förfullt, med det menar jag att jag tänker så otroligt mycket så det är omöjligt för mig att slockna ner alltihop. ni vet väl själva hur omöjligt det är att somna om när det yrar en massa tankar inom sig. fan vad problem jag har. nä, nu får det vara nog med deppskrivande för min del, lovar att jag ska återkomma med ett roligare inlägg, nästa gång. ta hand om er mina finaläsare! så hörs vi senare under dagen.
btw. tack så hemsktmycket för era fina kommentarer, dom värmer verkligen!! för goa är ni.

Kommentarer
Postat av: emina

sv; exakt, super avis:(



haha verkligen inte..!

du är vacker!! <3



länkbyte? :D

2012-01-05 @ 13:58:45
URL: http://eminahalalkic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice body

2012-01-05 @ 14:39:10
Postat av: Avan

SV: Tack sötis :)

2012-01-05 @ 17:09:08
URL: http://avaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0