HEEEMMA!

sådärja, nu är man hemma efter en hel dag spenderad inne på olika möten, först med min psykolog sedan vidare till uppsala där jag snackade med min läkare om att jag ska tillägga ännu en ny medicin och lite övrigt snack och ännu ett samtal med socialen om behandlinshemmet osv. och nu är jag äntligen hemma, är grymt trött efter hela denna dagen.. nu ska vi beställa hem pizza, eller jag ska ersätta med sallad istället, äntligen vara lite nyttig av mig! nyårslöftet uknow ;) sedan avslutar jag nog dagen med ett varmtbad, jafan det gör jag! chillepill.
fick någon fråga om jag accepterar er läsare på facebook och ja, absolut. LÄGG TILL MIG HÄR OM NI VILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0