FILMKVÄLL MED PAPI

har varit och handlat lite gotteligott med papi alldeles nyss, det får man unna sig med ibland speciellt nu när jag är så pass sjuk. besökte även donken och käkade där, hehe väldigt mycket onyttigt idag men det ska jag träna bort imorgon har jag bestämt, oavsett hur sjuk jag är då, måste fan sätta igång nu asså! pallar inte att sjukdomarna ska hindra mig från de så det skiter jag fullständigt i. nu ska jag och pappa tjocka oss med allt och kolla på filmen, avatar. har faktiskt aldrig sett den så det ska bli intressant! blir filmkväll med han ikväll bara. mys!

Kommentarer
Postat av: carmen

sv; så nu är jag klar :)

2012-01-06 @ 18:01:55
URL: http://carmenlindemans.blogg.se/
Postat av: aisha

Hej gott folk!

Nu ber jag om ursäkt om ni inte gillar såna här kommentarer. Jag gör aldrig såhär! Men detta är VIKTIGT, vi alla kan rädda barns liv. Det gäller bara ett inlägg på din blogg & du räddar barns liv. Läs mer på min blogg!

Hjälp till nu, tack!

2012-01-06 @ 18:05:51
URL: http://brunettaisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0