skriver av mig..

jag blir så rädd när jag förstår att alla andra klarar av detdär jag inte nu kan. det är som om resten av världen talar ett språk som jag inte förstår. jag saknar något. en doft. ett ljud. ett särskilt ljus. något jag känner igen. en egen värld. en värld som är min. dendär världen som var min. dendär världen jag behärskade. där jag kunde språket och visste hur maten smakade och hur musiken lät och sagorna slutade. jag vet att det landet finns någonstans. men jag har glömt bort hur man hittar dit. jag gick vilse. jag tappade kartan. en främling bland främlingar, är jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla bra skrivet! du beskriver din jobbiga situation jätte korrekt och bra :) duktigt tjejen! kämpa på :)

2012-12-12 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0