my day

tjeena! nu har min psykolog precis dragit härifrån. yes hon va på besök här hemma hos mig ist för att jag ska åka till mottagningen i uppsala för att träffa henne. så vi lagade mat här hemma, egengjord pyttipanna, den vart supergod verkligen. är man mästerkock så är man!;) hehe. sen snackade vi bara en massa som vanligt. skit skönt att snacka av sig med henne & fortsätta behandlingen som hon & jag kör tillsammans för att jag ska bli helt frisk från min ocdsjukdom. på de viset & mediciner får snart mig upp från botten till toppen, ah jag mår verkligen mycket bättre nu & börjar äntligen friskna till så det är underbart! :D har lärt mig nu att man aldrig ska ge upp för allting blir alltid bättre fast de inte känns så i de allra jobbigaste stunderna men så ere som tur :) så never give up!! aja slutsvammlat om detta nu. va på sjukhuset här i enköping tidigare idag också & kollade upp en massa besvär jag har så nu har jag fått medicin mot det, toppen! that's my day. & fyfaaabelen vad kallt det är ute, dog typ. frös som fan fast jag hade ton med kläder på mig, illa! iaf, nu ska jag dejta duschen & sen ba chilla galet resten av dagen, behövligt, är as seeeg. update u more later! kramisar

vill kunna klä mig såhär...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter din psykolog?:)

2012-12-03 @ 15:10:28
Postat av: Anonym

du är så söt! fint hår har du med :)

2012-12-03 @ 16:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0