min helg

hej älsklingar! förlåt för kass uppdatering men det finns såklart anledningar till det. bloggappen på min mobil har inte fucking funkat & min dator hos mami är sönder & det är där jag vart hela helgen så det är därför *suck*. men nu är jag hemma hos papi & har min dator här som funkar wiiiiiiie! så nu kan jag uppdatera er en massa igen, nice va? :D nåja, vad har jag gjort i helgen då? jag har mest tagit det chill. i fredagskväll hade jag fredagsmys med mami & vi kollade på xfactor finalen. awa vann, yeeeees! det förtjänade hon verkligen, heltklart en värdig vinnare tycker jag!! lite tråkigt att xfactor är slut nu.. men iallafall så det gjorde vi. & igår lördags så umgåddes jag med en fin vän, vi hyrde filmer & bara hade de allmänt mysigt & trevligt. å nu ere söndag, alltid lika seeeeegt.. har tagit mig ett bad precis samtidigt som jag läste en superbra bok "ett bipolärt hjärta". as sooooft! ska bara ta hand om mig själv resten av denna dag, ha inpackning, ansiktsmask, ta en lång dusch osv. jaa göra mig fräsch bara heltenkelt. lovely! så ja. jag hoppas ni haft en grym helg, för det har jag haft. uppdaterar med roligare inlägg senare, har äntligen en dator nusåå :D puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

såå snyyyyggg

2012-12-09 @ 15:20:07
Postat av: Anonym

såå snyyyyggg

2012-12-09 @ 15:20:08
Postat av: Anonym

tack för i lördags världens bästa vän <333 hade de bäst med dig! :* puss

2012-12-09 @ 15:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0