20 frågor - 20 svar

Vilka bloggar läser du?
- mina vänners & 
www.rebeccaeden.se
www.sarahtjulander.se
www.nattstad.se/sannahs
www.nattstad.se/ddelicious
& kikar även in på några andra ibland.
 
Dina bröst är sjukt snygga, kan man få en bild?
- haha tack eller något! nej jag tänker inte blotta mina bröst på en bild :)
du får heltenkelt nöjja dig med bilderna där dom syns lite. 
 
Vart har du köpt ditt löshår?
- hos min frisör.
 
BH-storlek?
- 75B/C
 
vad är det värsta med din sjukdom? 
- det absolut värsta är alla satans tvångstankar jag har. eftersom jag har en "tvångssjukdom".
 
vad är det egentligen du lider av? :(
- tvångstankar, depression & lite annat som jag inte tänker ta upp här.
men skit jobbiga syndrom verkligen. finns inget värre...
 
favoritlåt?
- har massa men justnu är die young - kesha min absoluta favvolåt
som jag dunkar helatin typ hehe.
 
Är du oskuld?
- nej det är jag inte.
 
Hur gammal va du när du förlorade oskulden? 
- jag va 15år.
 
tjänar du pengar på din blogg?
- nej det gör jag inte men kommer nog börja göra det snart. 
 
Tränar du något särskilt isf vad? 
- gymmar ibland & powerwalkar 2timmar varje dag,
ibland tränar jag boxning också men går inte i någon speciell sport.
 
vilken är din naturliga hårfärg? 
- mellanblond typ.
 
vad föredrar du, blondiner eller brunetter?:D
- jag föredrar nog brunetter. 
 
 
vad önskar du dig i julklapp? :D
- har gjort ett inlägg om det tidigare.
 
vem är din största förebild & varför?:D
- har ingen speciell. miley cyrus va min förebild
tills hon klippte av sig sitt långa fina hår haha.
 
vad är du mest nöjd med på dig själv?
insidan: att jag är mycket social & himla stark psykiskt.
utsidan: mina bröst, mina ögon & min hy.
 
vad är du minst nöjd med? :)
insidan: alla jobbiga tankar jag har.
utsidan: mina öron typ.. hehe
 
Vad är det bästa du vet?
heltklart att sova.
 
Vad är det sämsta du vet? 
heltklart min sjukdom. 
 
Vilka produkter använder du dagligen? Typ smink vis...
vardagligt så använder jag bara puder, ögonbrynspenna & mascara.
men de händer ibland att jag tillägger lite annat,
speciellt då jag ska göra nåt speciellt & vill vara extra snygg.

Kommentarer
Postat av: frida lanzenjao

sjukt fin blogg! :)

2012-12-09 @ 13:05:07
Postat av: frida lanzenjao

sjukt fin blogg! :)

2012-12-09 @ 13:05:07
Postat av: Becca

Sv: Tack detsamma tjejen!! :)

2012-12-09 @ 13:12:45
URL: http://nattstad.se/rebeccalaarssons
Postat av: Anonym

tack, bloglovinbyte? :D

2012-12-09 @ 14:13:41
Postat av: Anonym

de va jag nysso mlovin :D

2012-12-09 @ 14:13:54
URL: http://eelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0