BACK ON TRACK!!

nu hade jag tänkt börja blogga lite smått igen, har haft paus nu ett tag så suuuget har kommit tillbaks nu, har faktiskt saknat bloggandet hehe..

nå, vad har hänt under de senaste månaderna då jag inte bloggat? låt mig tänka.. inte ett skit typ. haha har bara spenderat tid på sjukhuset typ och behandlat min sjukdom och de har verkligen rullaaat på så jag mår bättre nu än vad jag gjort på bra jävla länge, mår faktiskt rätt bra nu, hihi. alla tvångstankar som min "grund-sjukdom" har med att göra, har typ försvunnit helt nu. så jävla skööönt! äntligen.. nu ere bara lite små syndrom vi har kvar att jobba med tills jag blir helt frisk, så ja det går verkligen toppen nu med allt. allt tack vare min psykolog! kärlek till dig.

well, mår inge vidare fysiskt nu inte, har feber och är jävligt förkyld. sääällan jag är sjuk? nä verkligen inte, de ska alltid vara nåt, åååh.. måste nog ha sämst imunförsvar -.- så ska ta mig ett långt varmt bad nu med ansiktsmask på hade jag tänkt, softish!

försöker få tag på nån som är grym på bloggdesigner för känner att jag vill förändra utseendet min blogg litegranna och att dona med det är inte riktigt min grej, har lessnat på designen jag har nu som jag haft jättelänge så är de nån som kan designer bra och som är gullig som kan ställa upp för mig? hör av er till min mail isf: [email protected] eller till mig på facebook HÄÄR! & nu vill jag att ni läsare ska göra mig en tjänst också att kommentera vad jag ska blogga om, vill ju göra bloggen så bra som möjligt för er. så kommentera gärna nå förslag.
nu ska jag badaaa, vi hörs senare! pusssss


här har ni en hyffsat nytagen bild på mig, så yes såhär ser jag ut!

Kommentarer
Postat av: rebecca

FAN VA KUL ATT DU BÖRJAR BLOGGA IGEN , SOM JAG VÄÄNTAT!! älskar din blogg, keep going :D

tycker du ska köra samma race som förr, blogga om allt möjligt varierande :) din blogg äger puss!

2012-04-14 @ 16:45:04
Postat av: Ida Jääskö

Dagens blogg på bloggen - avslutas ikväll!(:

2012-04-14 @ 16:54:30
URL: http://idajaasko.blogg.se/
Postat av: Michaela<3

Va kul!! :) Skit fin blogg du har asså!! ;)

Puss! <3

2012-04-14 @ 16:56:43
URL: http://michaelak.blogg.se/
Postat av: Sifora

Sv: klart vi kan lämna en kommentar! Sjukt fin blogg och så roligt att du börjar blogga igen, go girl! <3

2012-04-14 @ 17:19:37
URL: http://siforaoebru.blogg.se/
Postat av: Linii

välkommen tillbaka! fortsätta blogga som du gjorde förr, du var grym! :)

2012-04-14 @ 17:24:36
URL: http://liniiplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

roligt att du är tillbaka! att blogga är verkligen din grej, kör bara på samma race som förut ;)

2012-04-14 @ 17:30:10
Postat av: Anonym

fan va snygg du e

2012-04-14 @ 17:53:16
Postat av: e v e l y n a

Ja vi kan göra länkbyte, tidsinställd imorgon 20.00? :D

2012-04-14 @ 18:56:46
URL: http://nattstad.se/evelyna
Postat av: Anonym

YEEEEEEEEEEEEEEES !!!! gör videoinlägg :D

2012-04-14 @ 18:57:47
Postat av: Alexandra Sundqvist

Du anar inte hur glad jag blir av att läsa att du mår bättre. Jag saknar dig tjejen, och jag hoppas att detta fortsätter för dig. Jag älskar dig gumman.

2012-04-15 @ 10:52:32
URL: http://gizmosdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0