old web pics'

nu förtillfället bläddrar jag egenom min webcam-mapp som den dåkallas här inne på my compuuter, som innehåller minst tusen egobilder, ojoj vad jag utnyttjat tid med min webcam alltså, hehe men knappt en tjugondel av alla bilder jag har där har jag visat så tänkte bjuda på ett par stycken nu! snäll som man e
omg, vad hände med mina ögonbryn?!??!?
JAG SAKNAR MITT BLONDA HÅR JAG HADE DÄR, en aning faktiskt..!
men nu får de va nog med färgning hitodit så som jag skiftat från brownie till blondie flertal gånger
stackars mitt håår alltså så nuu får jag stå ut med å va brunett. de funkar de med

Kommentarer
Postat av: linda

jätte söt då och nu med! :) fint utseende på bloggen också! tokig i din blogg <3

2011-10-13 @ 22:59:01
Postat av: Anonym

Va vacker du va! =)

2011-10-14 @ 08:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0