stackars människor..











det finns en sak jag stör mig rejäält på.
inte för jag pallar lägga mig i eller bry mig värst mycket men endååå, fram till saken nu;
herrefan va många det är som har brist på liv och självförtroende nu för tiden och fucking fejkar någon annan med dens
bilder.. herregud?!?! förstår mig inte på dom alltså.. stå för hur man själv ser ut ist för att "lossas" varanågon annan. alla har ju ett eget utseende, utnyttja det då (menat till wannabeee'sarna som de finns gott om) å det roliga är ju att undra ifall personen som sitter där bakom datorskärmen och fejkar nån tar åt sig ifall den får kommentarer på den's bilder som inte ens är dens, "fan va fin du är" osv haha hajjarni?... då måste man verkligen drömma om att se ut som personen hahah. men omfg vad jag tycker synd om dom. skaffa en egen kamera så du som är en bigfaaaker kan knäppa kort på DIG själv istället.
tycker allla ska stå för hur man ser ut. alla är fina på sina egna sättovis!
sedan kryllas det av avundsjuka in this words de vet vi och ja, det märker man ju.. folk trycker ner andra som de egentligen diggar fääättbre för den önska dens förebild ska sjunka till nivån lägre som den personen ligger på,typ nåsånt?!?..
sedan detta jag nämner här, att man har bilder på någon annan person än sig själv och blabla. OK fine, det är helt ok att vilja vara någon annan och va avundsjuk. helt upp till en själv hur man vill styra sitt liv. MEN det finns gränser tyckerjag..! särskilt dedär med att fejka nån annans bilder, fan va patetiskt. har märkt hur många som helst nu förtin som gör de även har jag blitt fejkat för ett tag sen vilket rykte på dirren av anmälning osv. sitter iaf å skrattar här framför dataskärmen medan jag samtidigt blir irreterad på nå viiis då jag ser big faaakers. gaah.. tycker ju man ska va stolt över SIGSJÄLV för hur man själv är och ser ut och stå för det! va dig själv, alla andra är redan upptagnaa, både insidan och utsidan. alla är unika.. och det ska man va stolt över att just du är du, att du har den ögonfärgen, den näsan och den kroppen du har osv, för det är endast du, ensammast i världen som ser ut precis så. aah ville bara säga detta. disssssar sånthära skarpt! punktslut, slutpunkt finani!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller verkligen med dig där bella! Riktigt bra skrivet :) Fan vilket liv dom måste ha..

2011-10-14 @ 11:07:00
Postat av: markus

fan så rätt skriver gumman! you rock girl<3

2011-10-14 @ 11:12:18
Postat av: johanna owens

håller med dig!

gör du gratis designer?

hade gärna velat ha en av dig, riktigt fin design & jag älskar dig blogg.

kram!

2011-10-14 @ 11:13:11
URL: http://johannaulrikaa.blogg.se/
Postat av: P

håller me<3

2011-10-14 @ 11:55:05
Postat av: angelica<3

synd om folket assåå.. din blogg äger ! kul när du kommer med åsikter såhär fortsätt så tack :D <3

2011-10-14 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0