everything is not what it seems

mooorning sunshines! blev väckt nyss.. behöver jag ens nämna av vem? -.- så ska hoppa in i duschen nu om jag pallaaar annars stannar jag kvar här i sängen ett tag till å skriver med folk på facebook. hm.. mina sånahär dagsinlägg är rätt skrotiga har jag märkt eftersom jag knappt får någe vettigt sagt nångång bara för att det är som de är.. men skriver på endååå förfullt, köör på ba om mina boringsberättelser, och ni läser ju så kul ;) höhö. ska nog ut på en promenix sedan med musiken som sällis. solen skiner för fullt och ljuus behöver jag så det blir nog så. write u later, så håll ögona öppna, hehe kommer förmodligen upp ett tips då å det vill ni inte missa! hare bäst, tja
bjuuudr på denna oldiiepicsen på mig å min saknade pauiiii när jag va hos henne i sundsvall, så härlig!
miss it och min tjej

Kommentarer
Postat av: madde

sv; tack, desamma sötis!

2011-10-13 @ 11:04:34
URL: http://madeys.blogg.se/
Postat av: Anonym

heta ^^

2011-10-13 @ 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0