be strong & never give up

ska ta min medicin mot min sjukdom nuu och sedan skriva lite till med en stackars bloggläsare som hört av sig till mig som inte heller mår så braa, finns alltid här, ingen ska behöva må dåligt som jag gör förfan! så tvivla inte på att adda mig på facebook HÄR, på min mail [email protected] eller så kan ni också kommentera så svarar jag forsure♥ sedan ska jag försöka somna till en americanpie film, haha för sköna filmer de alltså, de blir nog band camp, en av mina favvos! ;) får se om jag lyckas sova inatt.. tankarna är för mycket i farten och huvudverken gör mig fuckaaad.. men ska kila till köket nu å ta pillret, vi hörs senare, sköt om er! slängpusssar

Kommentarer
Postat av: Emelie

skit snygga shorts vart har du köpt dom?? :)

2011-10-11 @ 23:37:30
Postat av: Linda<3

Fin blog och den är super bra också =)

2011-10-12 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0