skolan!!!!!

på torsdag är det en speciell dag för mig. eller speciell å speciell vet jag inte men aa. jag ska nämlingen börja i en riktig skola. har ju inte gått i nån skola på bra länge nu, inte på flera år faktiskt utan jag har bara haft hemstudier (pga min sjukdom) men nu ska jag börja gå i själva skolan som vanligt igen. åh jag är sjukt taggad!!!! detta kommer gå superbra. ska bli värsta pluggisen & satsa på bästa betygen i alla ämnen. hehe får se hur de går.. men det ska faktiskt bli kul att gå i skolan igen, fastän de kan bli rätt tufft men får anpassa min sjukdom lite så kommer det nog gå bra! får hoppas det iaf. kommer lära känna nytt folk oså också vilket kommer bli najs :D skolan jag ska börja i heter lugnetskolan & ligger i uppsala. ska pendla dit varje dag från enköping där jag bor. de kan bli rätt drygt menmen.

jag är redo......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0