about my day

hej på er! är äntligen hemkommen efter att ha varit igång hela dagen. det började med att jag fixade mig osådära. sen mötte jag papi på stan & käkade mat med han där, de fick bli lasagne, mums vad gott de va! sedan vidare på soc-möte där vi snackade om skolan & massa. därefter tog jag mig en lång promenad till sjukhuset där jag tog blodprover, träffa min psykolog osv. sedan hem å hämta upp min kära hund för att sedan gå ut med honom. sedan lämna honom, byta om till träningskläderna & gå ut på 1timmes pw. å är ääntligen hemma nu, helt slut.. ska hoppa in i duschen nu & sedan bara tare skit lugnt. kolla film oså. vill också påpeka att jag är jävligt stolt över mig själv pga massa saker! har blandannat börja stå emot mina tvångstankar fastän det är as jobbigt & ger mig feet ångest. stark man är! alltid en början. avrundar här nu. vi hörs, hare bäst! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg

2013-01-07 @ 18:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0