SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL2

 
beskriv din drömkilles utseende?
- han är brunett, har gröna/bruna ögon, halvlångt hår, fina käkben,
muskulös men endå mager kropp, go stil & så ska han vara längre än mig.
 
beskriv din drömkilles personlighet?
- han ska ha bra självförtroende, humor, vara charmig, omtänksam, kärleksfull och snäll såklart 
fast ändå lite badboy hehe ;)
 
varför så snygg?
- har snygga föräldrar bara ;) haha driver.. kan själv inte påstå att jag är värst snygg men tack antar jag!
 
gillar du ditt utseende?
- det duger väl. 
 
det bästa med dig själv?
- det bästa med mig själv måste nog vara att jag har bra tålamod och är otroligt stark psykiskt.
 
vad för tvång har du?
- på ALLT jag gör istortsett. -.-
 
vad vill du göra innan du dör?
- främst bli frisk från min sjukdom, sedan skaffa min drömkille, gifta mig med honom, skaffa barn
och jobba som polis eller psykolog. jag ska heltenkelt bli lycklig och trivas med mitt liv.
 
hur kan du ha så många likes på dina bilder på facebook?
- haha bra fråga.. har ingen aning. antar att folk gillar dom bara?
 
Varför startade du en blogg?
 - läste andras bloggar och fick inspiration av dom, så blev jag sugen att själv blogga
och då startade jag en egen blogg, hehe..
 
Vad är dina intressen?
- har inga speciella intressen faktiskt. antar att mitt största intresse är att behandla min sjukdom.
 
Vad äter du för mediciner? Kram min vän
- svarade på det i frågestunden del1, kika neråt. kram på dig hjärtat 
 
är du oskuld?
- nej det är jag inte.
 
vad är minimum längd på kuk, enligt dig?
- HAHAHAHA, jadu..
 
Vad är dina favorit positioner i sängen?
- ridning och ståendedoggy ;) 
 
Har du några djur?
- ja, världens bästa och sötaste hund.
 
Har du någon förebild?
- ja, miley cyrus är min förebild.
 
Bästa låten?
- justnu: push&rise heltklart!
och den bästa låten genom tiderna må vara: mammas gata.
 
Älskar din blogg, den är så sjukt grym♥
- åh vad roligt att du gör/tycker det, tusentack sötnos, blir skitglad! ♥
 
vill du ha barn i framtiden?
- ja hemskt gärna två stycken.
 
vad vill du jobba med?
som polis eller psykolog.
 
hur många har du haft sex med?
- inte två siffrigt iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en perfekt tjej?
bella nyqvist

Svar: aw! :')men jag är långt ifrån perfekt hörru.
isabella nyqvist

2012-10-08 @ 21:31:50
Postat av: SARAH CARLSTEN

har :D

2012-10-08 @ 21:46:24
URL: http://sarahcarlsten.se
Postat av: Heeeheeee

Idag är det freeeeedag!! En bara skoja det är tisdag, men serious now, har tre frågor :))
Number1! Har du något favoritband inom musik?
Number2! Om du fick tre önskningar, vad skulle du önska dig då!
Numbeeer3!!! Träffas? (A)

2012-10-09 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0