SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL1

nu hade jag tänkt att svara på frågestunden.
tänker svara i olika delar eftersom jag fick så många frågor.
börjar med del1 som kommer nu, let's go!
 
 
Hur lång är du?
- sist jag mätte mig va jag 163cm, men de va dock ett tag sedan.
 
Hur mycket väger du?
inte vägt mig på ett tag men 50 nånting
 
Vilken är din naturliga hårfärg?
-  typ mellan/mörkblond
 
Använder du löshår?
- nej det gör jag inte
 
Med vilken färg färgar du ditt hår brunt?
 - med denna:
 
Hur sminkar du dig? med vilka produkter?
- till vardags sminkar jag mig med puder, ögonbrynspenna, kajal längst ögonvrån & flera lager mascara.
vilka produkter jag använder varierar lite. men brukar alltid köpa h&ms egna solpuder vilket jag rekommenderar!
 
Hur kan du ha så fin hy?
- vet faktiskt inte, har bara det.
 
Vad fick dig att börja blogga?
läste andras bloggar och blev sugen på att blogga själv. 
 
Vad är det för sjukdom du har och vad innebär den?
- jag har en sk. " OCD-sjukdom " som gör så jag har massa tvångstankar
som är himla svåra att hantera och som gör mitt liv otroligt svårt.
tvångstankarna ger mig rejäl ångest osv.
och det är dom som gör mig deprimerad och som gör så jag mår fruktansvärt dåligt.
 
varför är du på hem och sånt ibland och vad är det för hem?
 - bara för att behandla min sjukdom och för att ta tag i den mer så jag frisknar till fortare.
vad det är för hem? det är hem för dom som är psykiskt sjuka & som behöver hjälp. 
 
vilken linje går du på gymnasiet?
- går inte ens på gymnasiet
 
hur många "seriösa" förhållanden har du haft?
  ärligt talat så inga riktigt "seriösa"
 
En sminkprodukt du inte kan klara dig utan?
- mascaran
 
Platt hår osminkad eller sminkad med oplatt hår?
- oj, svår fråga.. tror nog jag föredrar att ha oplattat hår & vara sminkad.
 
Dina bästa vänner?
- har ingen särkild " bästavän " utan jag har många bra vänner bara.
 
Snyggaste killen i enköping?
- vet faktiskt inte. finns en del snygga.
 
Snyggaste tjejen i enköping?
- jag såklart? haha driver.. vet inte
 
Vilket hem i uppsala ska du flytta till?
- vet inte vad det heter men nåt i Alunda
 
Hur länge ska du bo inne på behandlingshemmet?
- troligtvis tills jag blivit helt frisk, vet inte hur lång tid det kommer ta 
men hoppas såklart att det inte ska dröjja så länge.
 
Hur länge har du haft din sjukdom?
- den började komma stegvis år 2008 tror jag det va.
 
Hur och varför fick du den?
- finns ingen speciell anledning till hur och varför.
fick den bara lika så som folk bara kan få cancer sådära. 
jag är olyckligt lottad heltenkelt. 
 
Tar du nån medicin mot den?
- ja det gör jag! två stycken.
 
Isåfall vad heter den/dom?
- den ena heter cipralex och den andra vet jag inte.
 
Älskar verkligen din blogg!
- åh tack, vad glad jag blir, vad roligt hörru!  
 
Tycker du att du är snygg?
- ibland och ibland inte. när jag fixat mig känner jag mig snygg.
annars helt okej snygg. haha
 
Är du kåt ofta?
 - haha det händer väl!
 
festar du mycket?
eftersom jag inte får dricka nu när jag tar mina starka mediciner mot min sjukdom så händer de faktiskt inte att jag festar särskilt ofta. spenderar ju mycket tid på sjukhuset också så har inte riktigt tid med det heller.
 
har du blivit full nångång?
- det har hänt!
 
På vilka ställen har du piercingar?
- tungan och öronen.
 
Vad faller du för hos en kille?
- jag faller för den som får mig att känna mig som om jag vore den enda i världen.
 
Vad föredrar du, brunetter eller blondiner?
- det spelar faktiskt ingen roll, det varierar från person till person.
 
är du på g med någon just nu?
 - nej det är jag inte
 
röker du?
- det händer
 
dricker du?
- faktiskt inte. får inte dricka pga att jag tar starka mediciner. *suck*
 
vilka hårfärger har du haft?
- blont, svart, ljusbrunt, mellanbrunt & mörkbrunt. 
nu har jag mellanbrunt.
 
när fick du din mens?
- typ när jag va 13.
 
vilken är din favoritfilm?
- har massa favoriter. titanic är en av dom.
 
bästa låtarna just nu?
- push & rise är den absolut bästa.
 
grym blogg!
- nice att du tycker det!
 
Är du rik?
- skulle jag inte vilja påstå.
 
Hur mycket får du i månadspeng?
- studiebidraget
 
Favoritaffär?
H&M divided, gina, hollister, bikbok osv.
 
Vilken affär handlar du mest på?
- det måste nog vara H&M & gina.
 
Vad slösar du mest dina pengar på?
- kläder & energidrickor haha
 
Skulle du kunna ha sex med en tjej?
- ja faktiskt.
 
Är du bisexuell, hetero eller homo?
 - jag är bisexuell.
 
Vilka kändisbloggar läser du?
- rebeccaedenströms & sarahtjulanders. 
 
Hur gör du iordning ditt hår?
- plattar det bara & ibland sätter upp det.
 
sådär, det va svaren på del1. del2 kommer troligtvis ikväll eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svaren! ;)

Svar: haha lugnt!
isabella nyqvist

2012-10-08 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0