" jag vet att det blir bättre, men det känns inte riktigt. "

godmorgon sötisar! vaknade första gången vid åtta imorse typ och kände mig himla hängig och sjuk så somnade om till klockan ett typ och då klev jag upp för att ta min medicin och keka frulle. nu degar jag i soffan framför reprisen av x factor, såg det i fredags också men får inte nog, så himla bra artister med! min favorit är malcolm, så jävla kung är han!! älskar och har alltid varit tokig i svenskrap och att han rappar kan ju inte bli bättre! love it. sen så är han ju grymt snygg också! ;) hihi. idag ere söndag, fan så segt. ska bara ha en " ta hand om mig själv " dag idag med ansiktsmask, inpackning, ta ett varmt bad osv. lovely! men bloggar mer senare, PUSS!
 
Malcolm%20Brandin%20rappar%20sin%20Bred%C3%A4ngsstil

Kommentarer
Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

Fin blogg :D
SV; Tack själv, hehe..

2012-10-07 @ 14:02:06
URL: http://sskyttefanny.blogg.se
Postat av: Mallan

Härlig blogg :-)

Svar: tack desamma! :)
isabella nyqvist

2012-10-07 @ 14:09:11
URL: http://mallanballan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0