MY DAY!

hej på er! :D nu är jag hemkommen efter att ha spenderat hela dagen i uppsala somsagt. först kikade vi lite i affärer, hittade inte så mycket, bara lite smink och två nya tungpiercingar ( visar bild på dom senare kanske ). därefter satte vi oss på en resturang och åt, fick bli en pizza för min del med extra mycket ost, mums! åså nu mot kvällen gick vi på bio på filmen " en oväntad vänskap ", det va helt fullt i biosalongen så snacka om att filmen e poppis haha men jag tyckte inte den va speciellt bra.. varken sådär jättebra eller skit dålig utan den va väl helt okej. och sen när vi ska åka hem efter bion så gick vi vilse, hahahaha så jävla lyckat -.- not.. vi minndes inte vart vi ställt bilen så vi gick och letade i hela city typ men lyckades aldrig hitta den föränn efter två timmar typ. då fick vi reda på att vi gått åt helt fel håll, yey.. typiskt mig och mamma, så blåsta som vi är så. hehe. och kallt som fan ere ute också så jag frös ihjäl typ för hade bara min skinnjacka på mig.. brrrrrrr! men nu är jag äntligen hemma och har lyckats blivit sjuk, är as förkyld och har fetaste huvudverken så jag är inte alls på humör justnu asså. ska väl ta en varm o skön dusch och sedan somna till någon film. yes så får det bli! med dethära inlägget säger jag godnatt, sov gott mina kära läsare ♥
gammalbild från sommaren 2011 (?) åh ge mig sommar och värme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0