LOVE IT!

godmorgon allesammans! :D sovit gott? det har jag gjort, sov riktigt djupt och skönt. åså vaknade jag nyss med ett stort leende på läpparna. för det första så är vädret ute strålande vilket gör mig på riktigt bra humör och för det andra så ser jag att jag redan har 400 besökare på bloggen, bara hittills idag och det är liksom bara morgon än så länge så det har verkligen börjat bra!! har precis börjat blogga liksom, wihooo suverän start! jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter besöka den, ni kan gärna kommentera förslag om vad jag ska blogga om så ska jag försöka göra bloggen så bra som möjligt för er och blogga om det ni vill att jag ska blogga om så berätta gärna vad. lite senare idag kommer jag göra ett inlägg då jag berättar lite om mig själv, om mitt liv och sådära så stay tuned! nu ska jag fixa mig lite för att sedan dra iväg till kiosken och köpa lite frulle. så vi hörs senare! pusspuss, hoppas ni får en bra dag! :D 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bella , måste bara säga det att jag verkligen äääälskar din blogg och har alltid gjort det ! du skriver så bra och är så sjukt fin :) fick panik då du hade bloggpause, ha aldrig det igen, fortsätt blogga så kommer du komma långt lovar jag dig ! du är bäst och en förebild för många :D ville bara säga detta ! puss

Svar: svarar på denna fina kommentaren i ett inlägg! :)
isabella nyqvist

2012-10-06 @ 11:37:24
Postat av: malin

tycker du kan börja med videoinlägg :D vore kul!

Svar: kanske de! :)
isabella nyqvist

2012-10-06 @ 12:23:59
Postat av: Anonym

fan va snygg du e

Svar: aw tack!
isabella nyqvist

2012-10-06 @ 13:33:48
Postat av: evelyna

finiiiis! <3

Svar: du är fin! <3
isabella nyqvist

2012-10-06 @ 16:25:37
URL: http://nattstad.se/evelyna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0