I'm sick and tired

godfuckingmorgon baby's! vaknade för typ en timma sedan och är fortfarande as sjuuuuuuk.. har blivit skit förkyld och har feeeett ont i halsen :( *suck*. mamma som har smittat mig.. tack som fan mamma -.- men älskar dig ändå haha ♥ är duktig och pluggar engelska justnu, faktiskt rätt kul! hehe sa jag detdära? yes i do ;) måste ut med min hund snart också åsen efter det blir jag nog bara hemma hela dagen. ska bara chillaaaaaa galet! passar perfa för en sjukling som mig. det kommer roligare inlägg senare idag kan jag lova, så stay tuned! puss på er
just nu, haha värsta snillet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snygg du är!

Svar: tack :')
isabella nyqvist

2012-10-10 @ 11:58:23
Postat av: Anonym

går du i en skola fast du är psykisksjuk? eftersom att du pluggar? :)

2012-10-10 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0