bara för att jag har världens bästa läsare

godkväll mina älsklingar! ni är ju bara för söta. har fått massvis med fina kommentarer här på bloggen och meddelanden på facebook idag där ni berömmer min blogg osv :') as roligt att höra, blir skitglad & ni får mig verkligen att må bra trotts mitt sjukdomsmående!! underbara är ni. ♥ TACK för allt! på tal om annat nu så degar jag i min sköna säng, finns fan ingen bättre plats. håller på att underhålla mig med några roliga youtube klipp, HAHAHA kan inte andas, natthumor till 110%. lägger in ett här i bloggen senare så ni också kan få er ett gott skratt ;) kollade på solsidan tidigare också, haha love it! ska sova snart för imorgon blir det upp tidigt för att gå ut och powerwalka, det ger bäst resultat med träning på morgonen innan frukosten har jag hört så jag kör på det! glöm inte min frågestund som fortfarande är igång nu, har redan fått massvis med frågor vilket är jätte kul men fortsätt fråga sötisar, klicka bara hääääär! svarar nog på frågorna imorgon. vi hörs, puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt galet vad snygg du är !!!!!!!!

Svar: haha tack :')
isabella nyqvist

2012-10-07 @ 22:46:24
Postat av: Eriica

Fin fin bild :)

Svar: tack sötnos :)
isabella nyqvist

2012-10-07 @ 22:54:37
URL: http://eswensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0