SANNINGAR OM MIG

- jag har rejäla overklighetskänslor, skit obehagligt!
- jag vägrar att vara i mitt rum om det är stökigt, hatar det
- när jag ljuger brukar jag typ alltid börja gaaarva
- jag har en "OCD-sjukdom"
- jag har bott på behandlingshem
- jag har varit inlagd på sjukhuset i över ett halvår pga min sjukdom
- jag tar aldrig åt mig av dumma kommentarer osv.
- jag blir lätt irreterad..
- jag har skillda föräldrar
- jag har spelat fotboll i nästan hela mitt liv men slutade år 2010
- jag lyssnar typ alltid på musik, vad jag än gör
- mina vänner & familj betyder allt för mig, vore ingenting utan dom
- jag har massa "äkta" vänner vilket är underbart
- jag får aldrig finnar men har massa fräknar
- mina ögon byter färg på sig helatiden typ haha wierd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0