GODMORGON BLOGGEN

vaknade alldeles nyss men är fortfarande hur trött som helst.. fast det kanske inte är så konstigt eftersom jag inte kunde somna förän vid tre inatt. tänkte så jävla mycket på massa onödiga saker så det va därför-.- jag är så sjukt jävla less på att min hjärna övertänker.. men allt beror på min sjukdom som skapar så mkt tankar & att jag tänker negativt bara kan ju inte bli värre. jaja slut svammlat om det nu. får tvinga mig upp från sängen nu eftersom att jag har massa hemstudier att ta tag i. bloggar senare då jag får tid. ha en bra dag allesammans! å juste det är fredag, hehe. för mig spelar inte de ngn roll men för er andra som har vanliga rutiner gör det ju de så va niceee! enjoy. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

daaaaaamn.. du är så sjukt jävla fin bella !!

2012-11-30 @ 13:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0