never give up

ger mig själv lite hopp.
 
så mycket jag vill säga som inte ord kan beskriva i, vad ska man göra när alla bara skiter i? när du har tappat hoppet och ingen tycks lyssna. när orden i munnen får dig tillbaka till det dystra. det är då du måste gå, du måste kämpa på. känslan finns kvar men du klarar dig ändå. ge aldrig upp hoppet & ställ dig aldrig frågan; varför lever jag? tänd istället livslågan. du ska tänka positivt & inte på massa skit. varför lever jag? börja och tänk istället på ditt liv. alla saker du kan göra för att få upp den goda känslan. det finns dom som älskar dig även fast du känner rädslan. så börja gå framåt & inte bara gå bakåt. känn att du lever såhär och då blir det ingen dålig morgon. det är klart att du är starkare på nått ställe. men glöm aldrig bort att du kanske också kan ha rätt.
 
vad kan du förlora om du bara försöker? du får en ny chans och hitta det du söker. ge livet lite hopp om att leva igen. jag svär att en dag ska du också hitta hem. 

allt för många gånger har du fallit in i gråt. skrikigt och sagt att ingen annan kan förstå. men alla har vi jobbigt men döljer utanpå. så tänk innan du dömer hur personen är och så. det finns mycket värdefullt som livet har att ge dig. titta runt omkring dig och njut av själva friheten. tänk sen tillbaka när drömmen blivit sann. hur du krigade mot helvetet men till slut vann.

så nu när du är stark och fighten kommit igenom mig. krigaren inom dig visade vägen hem och allt folk som brytt sig. fast ingen vågat se men när du hittat så ta hand om alla dom. att du gråter och skriker och har känt dig helt värdelös. men med ens när nått gått fel så gör alltid ett nytt försök. så blicka aldrig bakåt, det finns nya steg som ska tas. så kom igen, jag får se ett leende för nu börjar en ny fas.

ja att allting är jobbigt ja det vet jag att det är. har varit där själv förut men nu har jag allt det här. så ge aldrig upp en dans som du nu har fått till. du vet att du kan klara av det men bara om du vill. jag har sett många som kommit från problemen igen. jag lovar att du kan också göra det nån gång sen. stå aldrig still börja rör dig och utforska världen. ge aldrig upp mera tid för jag lovar du behöver den.

du är bara halv nu men snart så är du hel. snart glömmer du det svåra och glömmer dina fel. dagarna förbättrar sig, du står på ett livsval. fortsätt vandra framåt eller välj att stanna kvar. jag vet hur det kan vara du är faktiskt inte ensam. även fast du känner att du inte alls är stark. det finns många så som du som inte har nån lust att leva. men tänk på dom som knäcker dig, du måste kritisera!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0