SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

kan du visa en bild på din familj?
- mina föräldrar är skillda och har inget foto på alla oss så det blir lite svårt.

hur lång e du?
- 163cm

hur mkt väger du?
- inte vägt mig på ett tag men 50 nånting

e du oskuld?
- privat

vad e din naturliga hårfärg?
- typ mellan/mörk blond

vad har du för skostorlek?
- 37

när fick du din mens?
- typ när jag va 13

vilken är din favoritklädesaffär?
- gina, H&M & bikbok

din favoritlåt just nu?
- Call me maybe

hur många seriösa förhållanden har du haft?
- ärligt talat så inga riktigt "seriösa"

hur många unika läsare har du dagligen?
- har tappat många läsare eftersom jag precis kommit igång med bloggandet igen efter pausen så mellan 600-800

din blogg äger :D
- tack, vad roligt att du tycker det!

är du syster med michaela nyqvist?
- jajjemen, det är jag

om ni är det, har ni bra kontakt med varann eller bråkar ni ofta?
- vi bråkar väldigt sällan så ja, vi har bra kontakt med varandra.

har du nån annan syster?
- ja en halv syrra, (vi delar bara mamma)

Har du funderat på att färga ditt hår blont? du passar bättre i brunt tycker jag =)
- nej det har jag inte, kommer stanna som brunett ett bra tag till om inte föralltid.
åh tack, det tycker jag också!

nämn 3 bra saker om dig själv
- bra? ehm.. kommer inte på nå.

förebilder?
Miley Cyrus är min förebild.

Hur ser din dröm kille ut?
- han är brunett, har halvlångt hår, gröna/bruna ögon, en muskulös men endå smal kropp, fina käkben, bra stil och vara längre än mig.

Hur måna unika besökare har du?
- mellan 600-800

Och hur har du gjort så att du har fått många läsare?
- kommenterat andras bloggar, haft länkbyten & länkat bloggen på facebook

Har du någonsin vart riktigt kär?
- halft

Vad vill du göra när du kommer ut? Vad är bestämt att du ska göra?
- då ska jag börja leva livet förfullt. plugga och satsa på att bli polis.

Vad är du minst och mest nöjd med på dig själv?
mest är det väl ögonen och hyn och resten är jag minst nöjd med.

Anser du själv att du ser bra ut?
- ibland då jag fixat mig en massa

hur sminkar du dig? och med vad? du är verkligen jättefin!!
- med puder, kajal längst ögonvrån & mascara
naw, tack så jättemycket!

bästa filmen/filmerna du sett?
- oj det är en massa, Titanic, Wild child, The last song, Jag saknar dig, Linas kvällsbok osv.

bästa låten/låtarna just nu?
- Call me maybe, Starships osv.

bästa citatet/citaten?
det finns en hel del som jag tycker är kloka, blandannat dessa:
"everything has a beauty but not everyone sees it"
"when life gives you a hundred reasons to cry show life that you have a thousand reasons to smile"
"be strong now because things will get better. it may be stormy now but it can’t rain forever"
"ett leende betyder inte alltid att du är glad utan att du är stark nog att le även när det gör ont"

bästa boken/böckerna?
- vet faktiskt inte

tack för en grym blogg, ge aldrig upp! kram
- ingen orsak. det ska jag aldrig göra! kramkram

Vad ska du göra på sommarlovet? :D
- bo på ett behandlingshem där det lär hända en massa, kanske åka utomlands & gothia

Tränar du någonting? isf hur ofta?
- jag powerwalkar istortsett en timme varje dag + att jag boxas

hur håller du dig i så bra form? du har en kropp jag skulle kunna döda för. :P
- försöker att vara nyttig av mig och tränar. är inte ett dugg nöjd med min kropp faktiskt men ahw, tack!

varför är du så fin?
- det kan jag inte svara på eftersom jag inte tycker att jag är det men jag är född att se ut såhära? haha logiskt

Åh måste ställa denna, som jag ofta gör:
Hur många popcorn får du in i munnen på en gång?

- haha rolig fråga.. jadu, ingen aning. aldrig tänkt på det eller testat

Hur många piercingar har du?
- tungan & i öronen

gjorde det ont att ta i tungan?
- det gick så fort så jag hann knappt reagera, så det kändes knappt

vilken bh storlek har du?
- 75B/C

Vad är det bästa du vet?
- att sova

Vad är det sämsta du vet?
- min sjukdom

hur fixar du ditt hår?
- plattar det ibland annars gör jag ingenting med det.

vilka affärer handlar du mest på?
- H&M & gina

älskar din blogg! puss
- vad roligt! :*

är du nöjd med din kropp?
- hade kunnat varit mycket nöjdare.

vad skulle du vilja ändra på?
- bli smalare

vilka bloggar läser du?
- mina vänners & sarahtjulanders, rebeccaeden & hannastångberg
sen några andra lite dåodå

Vilken stad bor du i?
- i enköping

vad ska du bli när du blir stor?
- polis eller flygplansledare

trivs du där du bor?
- lite tråkig stad men annars så

i vilket land skulle du helst vilja bo i?
- något varmt som i USA & thailand

har du några träningstips & hårtips?
- nej

vad fick dig till & blogga?
- läste andras bloggar & vart sugen att själv blogga

när ska du börja i skolan?
- när jag är redo, då jag mår bättre men går lite smått i skolan nu faktiskt.

träffar du din mamma?
- jag bor med min mamma så ja, varje dag

favoritlåt/låttips?
- här har du mina spotifylistor med gryymma låtar!
DUUNKAA
CHILL

hur länge har du varit i din depression? har också kommit i det nu för typ 2 månader sen
- typ sen år 2008, i flera jävla år.
åh vad tråkigt att höra att du själv lider av det. hoppas du mår bättre snart! puss


sådärja, då va alla frågor besvarade. hoppas ni är nöjda med svaren!
är det något mer ni undrar över så är det bara kommentera eller fråga i min frågelåda,
det är bara trycka på "Våga fråga" knappen under varje inlägg för att komma dit.
puss på er

Kommentarer
Postat av: vem kan jag vara

du borde va mer nöjd över dig själv, du är den finaste tjejen jag vet!

2012-05-09 @ 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0