FUUUUUCK IT

låt drooooog

godmorgon allesammans! vaknade för en liten stund sedan med fetaste huvudverken, usch o fy vad ont det gör.. så tog nyss en alvedon & hoppas att det minskar smärtan lite. ska laga mat till mig & mamii snart har jag lovat så de ska göras! åså senare idag vet jag inte vad som händer, tror jag ska tagga till sjukhuset men vet inte än, kommer nog bara slappaaaa, mår ju inge vidare så pallar typ inte göra något.. men ska klä på mig osånt nu, vi hörs senare! puss ♥

btw, så har statistiken höjjt på sig rejält & jag blir så glaaaaaad, så härligt att se.
hoppas ni fortsätter att läsa min blogg, ni är bäst! love to ya all!!
men glöm inte att kommentera också, då blire bättre bloggning lovar jag er ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa dina outfits mer!:D

2012-05-17 @ 12:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0