CHILLAAAAR

godmorgon sunshines ♥ sovit gott? det har jag gjort iaf! vaknade för sisådär en timme sedan ungefär, då hoppade jag in i duschen på dirren & gjorde mig fräsch, har precis smörjt in mig med en skit god bodylotion & haft ansiktsmask, softish! skulle egentligen till min psykolog idag vilket jag verkligen sett framemot men sedan ringer hon & säger att hon är sjuk *suck* jag som hade så mycket att säga henne, jaja.. får vänta tills nästa vecka istället då. & nu ere inte alls långt kvar tills jag flyttar, nej förfaaan, det e typ bara nåra veckor kvar, oomg vad nervös jag är, lite spänd såhär i början. men det ska nog gå finfint där borta! oj vad magen kurrar så ska väl ta & göra iordning nån frulle till mig nu & sedan ut å soooola. ni får hare så bra så hörs vi senare! puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

röker du? :O

2012-05-23 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0