vi lever alla med känslan att falla

hellu godingar! har spenderat hela dagen på mitt andra hem, sjukhuset somsagt.. gjort en jävla massa där så nu är jag sjukt möööör efter allt och har förbannat ont i armen av sticken.. fick träffa en saknad vän till mig som också va där så det va jätte trevligt, verkligen! vi tog en latte och snackade massa girltalk bara, najs de som jag saknat den bruttan!. gick en sväng på stan i uppsala efteråt också men fick inte med mig nå särskilt hem som jag kan visa er, kikaade mest bara men inget föll mig i smaken riktigt så de enda jag köpte va donkenkäk, mhihi så mumsigt. love it! så nu har jag ångest över att jag tjockat mig me det så imorgon blir det att ställa klockan och kliva upp tidigt för ett stenhårt träningspass! rätt åt mig. well, vad händer mig nudå? jag har bäddat ner mig i soffan och kollar på "the voice sverige" något artistprogram som är rätt intressant faktiskt så det nöjjer jag mig med denna fredaskväll. ;) passar på att skriva nu när reklamen rullar men nu är den slut så nu avrundar jag här med att önska er en kanonkväll och trevlighelg! enjoooy life medan ni kan säger jag bara!! pusselipusssss
ps. fredag den 13onde idag som alla redan vet, tror inte på tur och otur så den är whateeeever för mig..

Kommentarer
Postat av: frida

sv; nu har jag lagt till dig :D



kram!

2012-01-13 @ 20:46:21
URL: http://ffriidaandersson.blogg.se/
Postat av: En otroligt hemlig beundrare jag nog du tror vet vem ;)

Oj, här fastnade man visst! När jag ändå sitter här o läser så tänkte jag lämna efter mig några rader som jag hoppas betyder flera år för dig! För det första vill jag bara säga. Du är den absolut finaste tjejen jag någonsin sätt, både på insidan och utsidan! Du är så himla söt och så himla duktig som orkar kämpa på med alla dessa besvär du dras med. Sjukhus-hem-sjkukhus-hem, osv... Sen att du också orkar träna på det!?!?!? Jag orkar inte ens lyfta mitt egna arsle ur soffan o städa mitt rum!! Du är en sådan förebild för andra tjejer oavsätt problem i livet som vi alla har, stora som små. Du visar dem att hopp finns, bara man orkar kämpa! Ibland måste det kännas för jävla tungt, att man bara vill ligga kvar i sängen och aldrig resa på sig igen, eller att man bara blev bukt med alla problem. Jag tror dock att problem finns och ska finnas för att skapa en individ. Utan dina problem hade inte du varit den Bella du är idag, inte den vackra och snälla bella som har denna blogg, skriver i denna blogg o får just en sådan person som mig att bli glad över o se att det finns folk som har det värre än mig, men tar vara på det de har bättre än vad jag gör.... Till slut vill jag bara säga....

Sluta aldrig kämpa Bella!!! Det finns hopp och dessa problem kommer att försvinna!! Jag vet det! Du är så otroligt vacker, glöm aldrig det!!! Kramis

2012-01-13 @ 20:49:51
Postat av: frida

vad ska du hitta på i helgen då ? :)

2012-01-13 @ 20:52:08
URL: http://ffriidaandersson.blogg.se/
Postat av: frida

sv; trevligt! :)

jag ska nog mest bara ta det lugnt och åka slalom :)

2012-01-13 @ 21:10:38
URL: http://ffriidaandersson.blogg.se/
Postat av: MariaP

allt bra ?

2012-01-14 @ 10:16:04
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0