NOT GOOD ENOUGH, fukking sjuka

men kuuuuul att läkarn ringde nyss och sa att värdena på blodproverna och alla jädra prover jag tagit på sjukhuset på sista tin visar minusminusminus. alltså att det är nå fel i min kropp med medicinerna jag tar mot min sjukdom, det står inte rätt till och vafaaan det nu är som yrar inom mig.. så nu måste jag kila iväg till sjukan på dirren för att ta ännu mera fking vidriga prover och kolla blablabla så det inte är allvarligt så jag dör eller vafan dom ställt till med, ah kolla vad det beror på att det visar feel osv.. åh, pallaaaaaaaa....-.- är så äckligt less på läkarna så jag har lust att spotta på varenda en... dom har bara fuckatmig totalt under dethära året med olika diagnoser och mediciner hitodit och slarvat något enormt, förbannad chey häraa. inte konstigt att jag aldrig blir frisk(!!!!!!) jaja, bara sätta på rosa mjukisdressen nu och dra dit då. får se om jag överlever.. CIAO

Kommentarer
Postat av: Juliah - förlorat mamma pappa & syster

ojdå, lät jobbigt ;/

2012-01-03 @ 18:35:31
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tycker så fruktansvärt synd om dig. Och jag tycker att du är fett stark att du orkar kämpa. De kommer säkert bli bra eller iaf bättre.

Massa kramar Amanda :*

2012-01-03 @ 21:18:12
URL: http://blondysss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0