I give it all to you, letting go of me.

shoooooo, befinner mig på sjukhus biblioteket just nu, har precis lånat den andra boken av den jag läste ut igår nivet? finns tydligen flera delar av den, *lycklig-chey* hehe den va ju så bra så man får liksom inte nog, förövrigt är inte jag bruden som brukar läsa böcker, ingenting jag varit höjjdare på förr men är de sånna här goa böcker kan man inget annat än undvika att läsa dom. anywaaay, ska snart in till stan och keka med papi och sen får vi se vad som händer, ska väl bara hem. jaja tänkte bara uppdatera lite snabbt, roligare inlägg senare! kysss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du är helt galet snygg!!

2012-01-16 @ 14:15:40
Postat av: Erica

Riktigt fin!

2012-01-16 @ 15:30:52
URL: http://ericaemelie.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin bild som alltid bellsi! :)



Svar: Tack så mycket hihi:D

2012-01-16 @ 17:55:23
URL: http://imelinbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0