eeeey yalla

hellu snyggingar! är precis inkommen efter att ha promenerat i över 2timmar, wohow. ibland är det verkligen skönt att bara gå ut i friska luften med musik i öronen och drömma sig bort lite, att lägga tankarna undan sig för ett tag, försöka åtminstånde vilket jag lyckades helt ok med, är som alltid "fast i tänkesystemet och den onda cirkeln jag trallar runt i" men nu lyckades jag faktiskt igga dom en hel del vilket va kanonskönt. nu ska jag laga nån mat, steka hamburgare eller någonting till mig, är vrålhungrig. så de ska bli gott. ska träna boxning sen. puzz

Kommentarer
Postat av: MariaP

skönt med promenad

2012-01-19 @ 17:28:50
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0