BELLSI DISSAR!

nu är jag på ett typiskt "diss" humör så nu blire dissande för min del!!
statuskåta jävlar - jag måste bara dissaaa dom!!, som t.ex. folk på facebook som tigger om likes, typ skriver i chatten "kommentera eller gilla min profilbild" ahmen hallå, jag behöver inte en påminnelse om det, jag har sett att du bytt profilbild och gillar jag den så gör jag det annars inte, jag behöver inget jäkla tjat om det. och att folk verkar tycka det är så viktigt med att ha många "gillningar" på facebook, herregud.. taggaaaa ner desperatheten. facebook verkar ha blivit som värsta stora grejen för folk nu alltså, massor som är desprata där som om likes är liv och död.. gud, nej fy det stör jag mig någorlunda på. dissdissdiss på sånt folk. (ta inte illa upp, min åsikt bara)

psykiska sjukdomar och sjukdomar förövrigt - räcker det med att säga så -.-?

virus - varför i helvette ska virus ens existera?!?!? shit, kan man få en dator med frid eller, nej för viruset ska alltid pajja mina datorer och inte fan lönar det sig att ha virusskydd heller, jag får massa virus ändå. man kan inte gå in på internet utan att skapa en massa vidrigt virus som ska lagga sönder ens dator, så ere iallafall för mig. virus snälla gå och döööööööööö, pallaaar inte med dig, dra åt helvetteeet tack och lämna min dator!!!

TVn - förut va jag helt fast vid tvn för det rullade massa goa program där men nu varje gång jag sätter mig i soffan och vill kolla på tv så ere bara massa trams program och inge alls roligt typ. de enda jag kollar på och gillar som går på tvn är fan efterlyst, annars ere bara skit serier där och tråkiga program tycker jag, så diss på hur tvprogrammen är nu idag. tur att datorn finns ivarefall annars skulle jag förfan ruttna här hemma..

slitet hår - man önskade ju att man kunde platta,föna och dona med håret dagligen utan att det ska slita på sig förjävla mycket och se så torrt och skabb ut. usch och fy, en fet diss på slitet hår!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inget annat än hålla med dig om allt och speciellt det första, håller sååååhär med dig om det! vissa har blivit helt crazy av facebook haha.

tycker verkligen om din blogg, kul att du dissade! gör det oftare tack :) hiss också! puss på dig sötnos

2012-01-14 @ 13:11:29
Postat av: MariaP

håller med dig på det mesta

2012-01-14 @ 19:19:09
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: Debbe

Irl garv på den första! "Bella har tagats i sin profilbild" Du tagar av och på dig konstant samt byter mellan dina gamla profilbild hela tiden, uppenbart för att synas mer och därmed mer likes ;)

2013-01-01 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0