sjukling - fuck it!

godmorgon lovers! eller denna morgonen är inte så värst god men aa hoppas eran är det iallafall. jag vaknade nämligen med 38graders feber, wooho vad skönt! not.. lider verkligen, ursh vad jobbigt det är. :( sen alla syndrom som skapas av min sjukdom också, fyfan, de kan inte bli värre. nog bäst att jag går & lägger mig & sover igen så jag slipper allt lidande, ah det blir perfa! kommer nog sova bort hela denna dagen, blir bäst så. så räkna inte med så bra uppdatering men ska försöka orka blogga lite iallafall då jag är vaken. hoppas ni mår mycket bättre än mig! pusselipuss
Tumblr_lh5uunqssx1qgjo83o1_500_large

Kommentarer
Postat av: markus

Åh stackare!! krya på dig gumman <3

2012-12-10 @ 10:00:14
Postat av: mackan ;)

usch då :( tråkigt o höra :( då får du krya på dig så gott de går ;) <3

2012-12-10 @ 10:06:15
Postat av: Amanda

Trist, Krya på dig!

2012-12-10 @ 10:09:32
URL: http://Aamandasphotos.blogg.se
Postat av: Amanda

Trist, Krya på dig!

2012-12-10 @ 10:09:32
URL: http://Aamandasphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0