så himla ångestfylld..

ångesten har satt sig som en stor klump i magen, den är så svår att beskriva. jag vet inte vad det är, det var ju bra förut liksom. ångesten lever och växer sig allt större dag för dag. så känns det, spykänslor och magvärk. vad vill den? sluuuta snälla. har svårt att andas och koncentrera mig, svårt att se framåt, lätt att se tillbaka. lätt att falla tillbaka, svårt att ta mig ur. lätt att förlåta, svårt att glömma. mår illa, vill spy & vill bara att allt ska bli bra igen men det blir aldrig bra. men jag vill ju verkligen de. måste riva upp gamla sår, sånt man förträngt genom åren enda sens barn. vill ju inte, men måste. fan helvete alltså..

Kommentarer
Postat av: <3

du klarar dig genom detta, du är så jävla stark!!!<3

2012-12-05 @ 09:39:18
Postat av: felicia

du är bäst bella! din blogg är bäst <3

2012-12-05 @ 10:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0