yoyo bloggen

tjeeenispenis snyggisar! ligger förtillfället i min skönababy såkallad säng. har typ slappat här heladagen, mår inte alls bra. varken fysiskt eller psykiskt så det blev inget västerås för min del. kanske drar dit imorgon istället. ska nörda datorn och teven resten av dagen typ, tur att mina sköna snubbar finns sociala på fb och msn, dom väcker mitt pisshumör till en aning bättre faktiskt, härligt grabbar ni finns där när jag inte står ut mer hehe..! ska se fångarna på fortet klockan åtta på fyran, så ni som har lika tråk som mig ikv, sysselsätt er med det för ikväll är det nog extra kul, föräldrarna ska tävla mot barnen ;) men magen kurrar förfullt nu, skippar nog maten och tar i mig en maraboochoklad istället, med nötter åh smarrigt! hör av mig strax , puss på er!

favorit låten justnu, nöööts en hel del så himla fin;



fuck vad jag tänker för mycket på dig. om du nu gjorde desamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0