when trouble fills my world, you bring me peace

godkväll coolingar! ;) haft en bra dag i plugget osv? :) min har vart helt ok. för mycket pluggande bara men det känns skönt nu när det är gjort! känner mig lite smart förengångsskull. tss. har tränat idag också, vart 5km joggning i spåret, doog typ. min kondition suger, haha.. måste få igång den skarpt igen och träna typ varjedag, vill va i form ju. hihi. och dessutom mår jag bättre psykiskt av det också,toppen! nu har jag väldigt booring eller skriver med folk och ska ge mig in i ett as kul spel jag är beroende av heheh, dethääääär. fetaste underhållningen om man är uttråkad. snacka om att man blivit grym på det nu alltså efter all nötning ;) har förövrigt fett ont i huvudet och huvudverktablatterna gömmer sig för mig,fml. sängen skriker på mig men jag orkar inte sova än. ska lira nu, hörs! pussN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0