when the evening shadows and the stars appear

hejsan baby's! ligger i sängen å degar, är sjukt trött men ändå inte(?) haha, helt slutkörd i kroppen efter gympasset idag osv men in my head yrar de somvanligt runt miljontals fuckedup tankar..har kollat på efterlyst nyss, gamla tiders! alltid spännande å hänga med i svängarnas otäckigheter här i sverige hehehe.. vill själv bli polis när jag blir äldre så de gör saken roligare, as intresserad av brott osv, så nu vet ni det om ni inte redan visste! kanske ska sätta ett mål att bli en sånhär snackare i efterlyst, huh ;) vore ngt. men förstofrämst vill jag va taggad på det också och slippa min jävla ångest. en fin kille ringde till mig lite tidigare idag också, tack för leendet på läpparna J. u made my day! ska sätta på en film att somna till nu, det blir nog denna going;

beth

handling:


"I love you, Beth Cooper är historien om skolans töntligast killa som i avgångstal avslöjar sin hemliga kärlek till skolans snyggaste tjej - beth cooper. till hans stora förvåning står beth utanför hans dörr senare samma kväll, fast besluten om att ge honom sitt livs natt..."


verkligen sevärd!! har sett den typ..oj har inte pallat räkna alla gånger hehe skön film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0